Reacties

Reacties 1 - 50 van 50

Naam Reactie Datum
Cecile van der Zanden Ontzettend fijn dat jullie weer heelhuids thuis gekomen… 18 feb. '19
Cecile van der Zanden Ach schatje, je hoofprijs wacht thuis op je 😁 Jullie… 17 feb. '19
Patty Arts Wel jammer dat jullie net niet in de prijzen gevallen… 17 feb. '19
Toos Hallo allemaal Wij wensen jullie een goede reis terug 16 feb. '19
Lianne en Peter Weer iets moois voor op de harde schijf πŸ˜‰ alvast… 16 feb. '19
Michael Prachtig avontuur mannen! 16 feb. '19
Marieke Goed bezig mannen! Proost🍺 16 feb. '19
Cecile van der Zanden Potverdorie, die opdrachten zijn juist zo leuk voor… 15 feb. '19
Cecile van der Zanden Wat een pech.... zo jammer dat je jullie het wife-carrying… 15 feb. '19
Anni van Orsouw De laatste lootjes. Daarna een glaasje drinken wat… 15 feb. '19
Lianne en Peter Soms zit het mee, soms ......pot@#$!+Γ—! 😊 adem… 14 feb. '19
Toos Goch wat n pech maar gelukkig alles weer opgelost… 14 feb. '19
Cecile van der Zanden Heel fijn dat er zo’n stoere mannen zijn die van… 14 feb. '19
Carla Hamann We wisten al dat jullie stoere mannen zijnπŸ’ͺπŸΌπŸ‘πŸΌToch… 14 feb. '19
Marco van der Zanden Dat geloof ik graag, Carla 🀣🀣 14 feb. '19
Carla Hamann Had jullie op die stokpaardjes toch graag gezienπŸ˜ŠπŸ˜‚πŸ˜‚ 14 feb. '19
Toos Hallo jullie hebben de tijd van je leven geniet ervan… 14 feb. '19
Ingrid Waarschijnlijk weer heel veel sneeuw vandaag β„οΈβ˜ƒοΈ...… 14 feb. '19
Carla Hamann Oehhhh heel veel succes vandaag!! 14 feb. '19
Michael Toffe reis mannen πŸ‘Š ! Wij houden hier het land… 14 feb. '19
Patty Arts Jullie mogen het nu officieel weten: ik ben jaloers… 14 feb. '19
Carla Hamann Wat een prachtige plaatjes, ben ook heel benieuwd… 14 feb. '19
Cecile van der Zanden Wauw schat😍 wat een prachtig avontuur beleven jullie.… 14 feb. '19
Toos Hallo allemaal fijn dat jullie een mooie dag hadden… 13 feb. '19
Ria Timmers Jammer van de bon. Hopelijk blijft het bij die ene.… 13 feb. '19
Ingrid Op naar LuleΓ₯! We hebben al veel leuke filmpjes en… 13 feb. '19
Carla Hamann Wat een avontuur idd heel leuk om zo mee te reizen… 13 feb. '19
Cecile van der Zanden Mooie avonturen beleeft zo te lezen schatje......het… 12 feb. '19
Rob Nu al een 🍺 verdient? Dat is wel snel πŸ˜‚ 12 feb. '19
Patty Arts Goed om te horen dat het (tot nu toe in ieder geval)… 12 feb. '19
Toos Een 12 feb. '19
Anni van Orsouw Goed eten en slapen, en voor straks een ervaring rijker.Anni… 12 feb. '19
Cecile van der Zanden Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. Pilsje hebben… 11 feb. '19
Anita en Boudewijn Succes en enjoy! 11 feb. '19
Patty Arts Whoop whoop!! πŸš— 11 feb. '19
Toos Bert en Toos wensen jullie heel veel succes tot het… 11 feb. '19
Cecile van der Zanden Klaar voor de start!! πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼 Wel ja, gewoon… 11 feb. '19
Maaike van berkel Goede reis, en heel veel plezier!!πŸš™ 11 feb. '19
Toos Hallo allemaal fijne reis veel plezier . Wij gaan… 10 feb. '19
Toos Hallo Marco wij gaan jullie volgen groetjes 10 feb. '19
Patty Arts Veel plezier met z’n alle en hou alles heel! 10 feb. '19
Patty Arts Hey Marco en Brian, heel veel plezier met jullie tour!… 10 feb. '19
Daan en harm Goede reis! Geniet! 10 feb. '19
Ingrid Heel veel plezier samen en een hele goede reis!! We… 10 feb. '19
Carmen Veel plezier samen β˜ΊοΈβ˜ΊοΈπŸš—πŸš— 10 feb. '19
Lianne en Peter Fijne reis πŸš—, rij veilig maar vooral veel plezier!… 10 feb. '19
Rik Maring Veel plezier, een mooi avontuur in het vooruitzicht. 10 feb. '19
Cecile van der Zanden Hele goede reis!!! Geniet ervan samen en kom maar… 10 feb. '19