Dag 2... Snow and Snow ...😁

12 februari 2019 - Skinnskatteberg, Zweden

Goedenavond,

Helaas een late update vandaag, vanmorgen lukte niet.

Na een korte nachtrust in een zeer apart hotel of was het Hostel wakker geworden met een bonnetje op de voorruit 😡😡. Een overijverige ambtenaar heeft s,nachts staan posten om alle gele kentekens maar eens een bonnetje te geven..

Daarnaast horen wij al een paar dagen een vogeltje onder de auto wat daar niet thuis hoort. Dus na het ophalen van het routeboek eerst maar een garage gezocht. Na 2 pogingen gelukt om ergens op de brug te mogen.

Conclusie.... kapotte aandrijflijn naar de achteras 😞. Niets aan te doen op dit moment. Gelukkig kunnen we er mee verder rijden al zal het wel aanpassen zijn.

De route van vandaag was schitterend, sneeuw, pittoreske dorpjes en mooie vergezichten.

De Catbagerun zou de carbagerun niet zijn als er weer de nodige incidentjes gebeuren. Natuurlijk weer auto's in de greppels of andere slippartijen. Maar dan helpen we elkaar of wachten we met de w nodige herrie. (jeugd 😉).

Daarnaast hebben we vandaag voor het eerst aan onze opdracht voldaan. Namelijk rij op een sneeuwscooter. Zie de foto's welke volgen zo spoedig mogelijk.

Welterusten en tot morgen als we onze tocht vervolgen naar luleå.

The Dutch expendables 🤟

1. Cecile van der Zanden:
    12 februari 2019
    Mooie avonturen beleeft zo te lezen schatje......het bonnetje achter de ruit is iets teveel avontuur 😅 Heerlijk om op deze manier met jullie mee te mogen reizen 😍!!
  2. Carla Hamann:
    13 februari 2019
    Wat een avontuur idd heel leuk om zo mee te reizen met jullie, minder van de auto zeg!
  3. Ingrid:
    13 februari 2019
    Op naar Luleå! We hebben al veel leuke filmpjes en foto’s gezien!! Hopelijk gaat alles goed met de auto! Veel plezier en succes!!!
  4. Ria Timmers:
    13 februari 2019
    Jammer van de bon. Hopelijk blijft het bij die ene. Ziet er erg avontuurlijk en koud uit. Geniet er nog van.