Finish Time.... πŸ†πŸ†

16 februari 2019 - Helsinki, Finland

Goedemorgen vanuit en zonnig Helsinki,

Gisteren een schitterende route gehad over prachtige wegen, langs bevroren meren, verlaten vakantiehuizen en bossen. Hele stukken gereden zonder ook maar iemand tegen te komen.Β

Opdrachten hadden we niet dus iedereen ( vooral de jeugd) vermaakte zich met BBQ's, sleetje rijden achter de auto of snowboarden πŸ˜…πŸ˜…. Uiteraard weer de nodige slip en glijpartijen met in sommige gevallen zelfs uitvallers... sneu op de laatste dag. Overmoed.... want het was weldegelijk glad...Β

Maar goed.. veilig in Helsinki aangekomen en deze keer geen gezamenlijke finish maar.... het eindfeest en de prijsuitreiking in het centrum van Helsinki.Β

IMG-20190215-WA0022

Bij aankomst onze medailles opgehaald en geproost op onze Carbagerun 2019.

Helaas waren de Finnen niet voorbereid op zoveel feestvierende Hollanders want het bier was niet aan te slepen..πŸ˜…πŸ˜….Β

.....

Op naar de boot die ons vanavond naar Travemunde brengt, aankomst zo 21:30.

Groetjes.,

The Dutch ExpendablesΒ

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marieke:
    Goed bezig mannen! Proost🍺
  2. Michael:
    Prachtig avontuur mannen!
  3. Lianne en Peter:
    16 februari 2019
    Weer iets moois voor op de harde schijf πŸ˜‰ alvast een fijne reis naar home sweet home!
  4. Toos:
    Hallo allemaal
    Wij wensen jullie een goede reis terug
  5. Patty Arts:
    17 februari 2019
    Wel jammer dat jullie net niet in de prijzen gevallen zijn. Maar deze reis was al een beloning van zichzelf natuurlijk. Goede reis terug naar jullie vertrouwde Uje!
  6. Cecile van der Zanden:
    17 februari 2019
    Ach schatje, je hoofprijs wacht thuis op je 😁 Jullie hebben een prachtig avontuur beleefd samen. Kunnen jullie mooi op terugkijken. Goede reis terug!!