Day 5.... Helsinki πŸ†πŸ† Finish πŸ†πŸ†

15 februari 2019 - Kuopio, Finland

Goedemorgen,Β

Ja hoor, Β we zijn er nog steeds bij.

Wat een dag gisteren. Door het sleutelen hadden we vertraging van een paar uur opgelopen..😞. Dus tegen de tijd dat we weer onderweg waren was het al 1 uur en moesten we nog een dikke 500 km. Het weer zat ook niet mee, hagel, sneeuw, ijzel zorgde voor spekgladde wegen. We besloten dan ook om de snelweg te nemen want die gaf een aankomst tijd van 7 uur in de avond aan.  Konden we mooi bij de finish naar het wife-carrying kijken.... dachten we.😲

Want al snel bleek het tegendeel...wat een puinhoop op snelweg, totaal geen grip, vrachtwagens die de heuvel niet op komen. DRAMA... spijt dat we toch niet binnendoor zijn gereden.πŸ™„ Β Dus gewoon uitzitten en met gemiddeld 20km/uur naar Kuopio tuffen.Β

Aankomst tijd : 22:45 net op tijd om eerst bij het Hotel in te checken en vervolgens ons routeboekje in te leveren bij de finish. Toch nog ff een pilske gepakt om vervolgens bekaf in ons bedje te kruipen.

Vandaag dus op naar de finish in Helsinki.πŸ†πŸ†

20190215_085715

Een mooie route langs vele bevroren meertjes wat net weilanden lijken. Het zonnetje schijnt dus we hebben er zin in.

Oh Ja, het noorderlicht hebben we helaas niet gezien, was te bewolkt en we zaten al te zuidelijk.😞😞

Tot straks.Β

1. Cecile van der Zanden:
    15 februari 2019
    Wat een pech.... zo jammer dat je jullie het wife-carrying hebben gemist πŸ˜‚ Schatje, ik laat me graag door je dragen als je weer thuis bent. Zorg maar dat jullie de finish halen πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼 Dat feestje hebben jullie wel verdiend πŸ₯³πŸŽ‰πŸ˜˜