Terug Reis naar Huis..

18 februari 2019 - Lübeck-Travemünde, Duitsland

Goedennacht,

Met de laatste kilometers voor de boeg nog even snel dit reisverslag een waardig einde geven.

Gisterenavond zijn we op de boot gestapt in Helsinki, maar niet voordat we nog wat rond geslenterd hadden in Helsinki stad. Uiteraard was de tijd te kort om alle bezienswaardigheden van deze prachtige stad te bezoeken.

Aan boord was weinig te beleven en zonder mobiele bereik wordt de tijd gedood met ouderwetse kaartspelletjes en sterke verhalen van ons avontuur met mede runners. Het blijft elke keer weer verbazingwekkend wat het teweeg brengen als 400 gekke Hollanders met uitgedoste "rallywagens" aankomen zetten. Zelfs het lokale nieuws in Zweden en Finland wordt gehaald en zelfs op Facebook gaat het viraal van onze "Ralley". Gekke Hollanders met een Pausmobiel en huise Paus tot ons voor gek verklaren op onze winterbandjes terwijl iedereen daar spikes rijdt.. 😂.

Anyway... om 23:00 aangemeerd in Travemunde ondanks het ruige weer op zee en richting Holland geknald.

Via deze weg willen wij ook nog even iedereen bedanken die het ons mogelijk heeft gemaakt om deze prachtige reis en belevenis te mogen meemaken.

Natuurlijk onze dierbare families die ons een weekje moesten missen en tijdens de voorbereidingen daarnaast,

Jarno, SPECTRUM,  Rreclamemakers         Rob van Berkel, FLOWON en FOTOGRAFIE.                                                  AUTONIQUE

Wellicht tot volgend jaar en hopelijk hebben jullie van deze blog net zoveel genoten als wij van de reis.

The Dutch Expandables

1. Cecile van der Zanden:
    18 februari 2019
    Ontzettend fijn dat jullie weer heelhuids thuis gekomen zijn!! Alle verhalen vanacht nog live gehoord. Zoveel als jullie hebben mogen beleven. Jullie kunnen terugkijken op een heel mooi avontuur en ik vond het geweldig om op deze manier jullie te kunnen volgen. 😄